Tänk om tekniken fungerade!

Idag när jag kom till jobbet och startade min bärbara dator, där jag har allt arbetsmaterial och allt möjligt annat viktigt också, så möttes jag av en svart skärm och ett oroväckande högt fläktljud. Lyckades stänga av och startade igen.....samma reaktion, högt fläktljud och svart skärm. Jaha, nu är det totalt sammanbrott inne i datorn igen, hade likadant i februari. Men denna gång har jag faktiskt tur, eller snarare så var det någon slags intuition. För just igår gjorde jag en backup av alla dokument i datorn, så de ligger prydligt och väntar i en hårddisk hemma.
Men krånglande dator är ändå krånglande dator, ställer till mycket elände. Å jag som inte ens försökt göra intrång i någons datanätverk, varför ska jag drabbas??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback